תלמידי חטיבה זו יתמחו בלימודי שיווק ומימון כמפורט לעיל. השילוב של לימודי שיווק ומימון בהיקף המוצע בתוכנית ובתכנים הוא ייחודי ונותן יתרון בשוק העבודה ובלימודי המשך לתלמידים המתעניינים בתחומים של שיווק ומימון.
הרחבה בשיווק
הפקולטה מאפשרת לתלמידים המעוניינים בכך להתמחות בלימודי שיווק עם דגש על שיווק מוצרי מזון, חקלאות, סביבה ותיירות. תלמיד הבוחר בהתמחות השיווק ירכוש ידע במקצועות הבסיס של שיווק ובנוסף יתמחה במגוון קורסים ייחודיים של שיווק מזון ושיווק מוצרי חקלאות. השילוב של לימודי שיווק, כלכלה ומימון בדגש על מוצרי מזון וחקלאות הוא יחודי בארץ ומעניק יתרון בשוק העבודה. תלמידים מצטיינים ישולבו בתוכנית השמה בחברות סחר חקלאיות, חברות מזון, דשנים וכימיקלים. לתלמידים מצטיינים מוצעות מלגות.
יש ללמוד לפחות שני קורסים בשפה האנגלית (דרישה זו חלה על מי שהחלו בלימודי הבוגר בשנת תשפ"ב ואילך).
קורסי אבני פינה - יש להשלים 2 קורסים מתחום הרוח ו 2 קורסים מתחום הניסויי, את רשימת קורסי אבני פינה, ניתן למצוא באתר תכנית אבני פינה
החל משנת הלימודים תשפ"א לבוגרי החטיבה יוענק תואר "בוגר במדעי החקלאות", בו יצוין שם החוג הראשי. החטיבה ב"שיווק ומימון" תצוין רק באישור הלימודים והציונים ולא תופיע בתעודה.
רכז: פרופ' אמיר היימן Amir.Heiman@mail.huji.ac.il